Statystyki

  • Wszystkich wizyt: 11397
  • Dzisiaj wizyt: 1

SIEPOMAGA

logo_1410865679.jpeg

FACEBOOK

10672213_844808388892882_6486952896148163410_n1.jpg

Archiwum

Zdążyć z Pomocą

Nr konta, na które można wpłacać pieniążki :
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Bank BPH S.A.
61 1060 0076 0000 3310 0018 2660
Tytułem: 22664 - Sielicka Zuzanna - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

WPŁATY ZAGRANICZNE:
Darowizny w dolarach amerykańskich USD
Kod SWIFT (BIC): BPHKPLPK PL 48 10600076 0000321000196523
Tytułem: 22664 - Sielicka Zuzanna - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Darowizny w euro
PL 11 10600076 0000321000196510
Tytułem: 22664 - Sielicka Zuzanna - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Na facebooku jest już Nas ponad 6000 :)

Dzis Zuzka tonela w balonach:) Dobijmy dzis dla Zuzi do 6 tys polubien:) Dacie rade??? Udostepniajcie dla Zuzi:*1234771_852600258113695_4264519193205955733_n

1794551_852600534780334_1056383575310863511_n

U Nas już lepiej :))

Witam! Zuzka z dnia na dzien jest w coraz lepszej formie. Wyniki jej troche spadly, ale to niestety po operacji. W pn prawdopodobnie ma miec zdjete czesc szwow, dzis dostala pozwolenie na wywar z rosolku, byla mega ucieszona, jutro zacznie jesc papki i jesli nie bedzie sie nic.dzialo w pn wyjma jej sonde. Perystaltyka jelit jest!!! Byly juz pierwsze kupki, niby to taka glupota, ale bardzo sie ciesze, bo przed operacja Zuzia miala z tym ogromny problem i nie bylo ich wcale, miejmy nadzieje, ze wszystko wroci do normy10351838_852599901447064_7480056041548971049_n

10426131_852599874780400_1181582096789284746_n

Wybory miss powiatu poznańskiego :))

UWAGA POZNAŃ !!
Dużymi krokami zbliża nam się super wydarzenie
Wszystko dla Naszej kochanej ZUZI
A więc udostepniamy,zapraszamy i przybywamy!!

https://www.facebook.com/events/1548497172036524/

Siepomaga :)

Kochani. W obieg! Nie pozwólmy Zuzi odejść, a jej dzielnej mamie przegrać walkę o życie jej ukochanej córeczki! W nas nadzieja! Udostępniajcie, rozsyłajcie, a kto może niech wpłaca cegiełki!♡

http://www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/1748

Zuzia otworzyła oczka :)

Witam! Zuzia jest juz wybudzona, oddycha takze samodzielnie. Jesli wszystko pojdzie po naszej mysli jutro wroci na oddzial transplantacji szpiku i nareszcie bedziemy razem:) co nie zmienia faktu, ze jest nadal bardzo oslabiona. Najblizsze dni, badz tygodnie pokaza czy jelita podejma swoja prace, czy nie bedzie potrzebna kolejna operacja… Dzis takze male podsumowanie odnosnie stanu Zuzi subkont w fundacji: ” Zdazyc z Pomoca”: 71 tys zl!!! oraz „Siepomaga” w ciagu kilku dni ponad 17500 zl!!! KOCHANI MAMY POLOWE SUMY!!! Z calego serca chcialam podziekowac wszystkim osobom o dobrych sercach za kazda pomoc- za ta pieniezna i nie tylko!!! Za udzial w bazarku, wszystkie fanty, paczuszki dla Zuzi, udostepnienia, dobre slowa, czasem rady, za ogromne wsparcie podziekowania dla tych blizszych i dalszych. Jest Was tylu, ze nawet jesli chcialabym Wam wszystkim podziekowac z osobna nie dalabym rady:) dziekuje jeszcze raz w imieniu swoim i Zuzki i pamietajcie, ze jeszcze druga polowa do uzbierania przed nami, ale wierze, ze damy rade!!!

Jak pomóc ?

Kochani Nasi cudowni Pomagacze:)
Wędrują do nas wiadomości, że chcecie pomagać Zuzi „na własną rękę, bez udziału fundacji…” Niestety podpisując umowę z fundacją deklarowaliśmy, że wszystkie zbiórki, eventy, koncerty itd będziemy z nimi ustalać. Mało tego zgodnie z nową ustawą na wszystko zgodę wyrazić musi Magda – mama Zuzi… ach i jeszcze wielka prośba do Was. Nie wysyłajcie informacji do mediów, nie dlatego, że nie chcemy, a tylko i wyłącznie problem jest w przekazie różnych informacji na temat stanu zdrowia Zuzi… wychodzą z tego różne historie w większości mijające się z prawdą… buuziaakii i dziękujemy za wszystko:*
Poniżej wklejam link z Fundacji w którym znajdziecie wszystkie istotne informacje o zbiórkach

http://dzieciom.pl/wiedza/jak-przeprowadzic-zbiorke-publiczna-na-rzecz-podopiecznego

Dlaczego jesteśmy osobno?

Kochani!
Zadajecie wiele pytań tu publicznie jak i prywatnie dlaczego mama nie zostaje z Zuzia na noc itd..?
Otóż wytłumacze..Zuzia przebywa obecnie na OIOMie gdzie nie ma takiej mozliwości! Może tylko przebywać tam od 14-20,gdzie i tak te 6 godzin się skraca gdyż gdy są robione przy dzieciach tam przebywających badania,konsultacje itd wszyscy rodzice przebywający w tym czasie są wypraszani..
Proszę mi wierzyć iż mamie Zuzi nie jest łatwo pozostawić swoje dziecko samo..w takim stanie gdzie najbardziej jej potrzebuje..
Rozłąka z mała to dla niej ogromny ból i rozpacz..gdy widzi cierpienie swojego dziecka i nie może być z nia..
Ten kto był i wie co to jest OIOM zrozumie..

Zuzia na OIOM-ie

Zuzia dzis jest powoli wybudzana, jest okropnie smutna i oslabiona. Powoli sie stabilizuje, nie dzieje sie nic co nie powinno. Dzis tak jak i po operacji miala pobrane wszystkie posiewy, wczorajsze wyniki na szczescie byly ok. Niestety nadal jest pod respiratorem, reaguje na to co do niej mowie, chciala nawet cos powiedziec, ale to nie mozliwe w obecnym stanie. Jest tak strasznie smutna, chwilami zla, z oczu leca jej lzy, nie moze nawet na glos plakac. Pomimo tego, ze nie mowi wyraz jej twarzy zdradza wszystko…Najgorsze jest gdy zbliza sie wieczor, musze wyjsc, a ona jest tego swiadoma.

„Charytatywny maraton zumby ” 6 września 2014

Kochani a teraz kilka zdań co do wydarzenia jakie miało miejsce 6 września
Serdeczne DZIĘKUJE firmie POZ-BUD która wsparła bardzo nasze wydarzenie i została głównym sponsorem
Podziękowania należą się również szefowi Fabianowo Sport & Beauty i całej załodze na czele z Mileną ,wspaniałej 11-ce instruktorów zumby,Lodziarni I Geliato,Lodziarnia Wroniecka,Zuzazu,Animacje dla dzieci,Niku,Body Medica,Decathlon Komorniki,Tamipol,MPK,Time Creator,Choco events&catering,Luna,Tifo,TVP Poznań,Chocoberry Studio-Marcin Kaptur i Witkowi za focie oraz osoba prywatnym.Mam nadzieje że nikogo nie pominęłam.
Fundacja Dzieciom”Zdążyć z Pomocą” ul.Łomiańska 5 01-685 Warszawa, Mac decyzja nr./71/2014 na podstawie zezw.nr.489/71/2014 wydanego przez Fundacje Dzieciom”Zdazyc z Pomocą” w dniu 06.09.2014 r.
Podczas „Charytatywnego Maratonu Zumby” 6 września 2014 r. w Centrum Fabianowo w Poznaniu zebrano środki pieniężne w kwocie 1595,45 zł z uwzględnieniem formy zbiorki:puszki kwestionarskie.
SERDECZNIE DZIĘKUJEMY !!

OPERACJA :(:(

Zuzia juz po operacji… trwala az 5 godzin. Podejrzenia lekarzy sie potwierdzily. W brzuchu bylo mnostwo zrostow na jelitach. Jelita byly poskrecane, posklejane… Jest to powiklanie po operacji usuniecia guza z jamy brzusznej, ktora byla w czerwcu. Zuzia zapewne dluzszy czas bedzie dochodzic do siebie, nie wykluczone, ze bedzie kolejna operacja, czas pokaze, poniewaz moze dojsc nawet do perforacji jelit, konieczna bedzie wtedy resekcja jelita… Nie wiadomo tez czy one beda w pelni sprawne i podejma prace. Zuzia nie jest wybudzona, dostaje mnostwo lekow, ma 3 dreny, zalozony cewnik do lekow, do moczu, przetoke (taka rurke przez ktora wychodzi zawartosc jelit) jest pod respiratorem i niestety musi na conajmniej kilka dni zostac na oiomie. Od rana wiedziala co ja czeka, plakala ” mamusiu ja nie chce isc na operacje, daj nocnik juz zrobie kupke”, ” nie chce tam isc, znowu mnie zostawisz”…